Hizmet odaklı olması . Hizmet kaliteyi kalite parayı getirir . Türkiyede olan herşey para odaklı , sana seçim şansı bırakmıyorlar ya a ya b ikiside rezalet . piyasaya sıfırdan da kimse giremiyor . Sistem rezelat . Hepsiburada kumarhane oldu resmen