Vallaha cok kısa zamanda güzel düşünce yapıp iyi ki bırakmışsınız diyorum hocam. 1hafta yerine 1 yıl da olabilirdi o daha üzücü olabilirdi bundan 3 4 ay once bende 6 senelik ilişkimden ayrıldım son dediğiniz cümlede ki gibi değmezmiş hepsinin sonu aynı kısacası bir şeyin üstüne ne kadar düşersek o kadar kötü oluyor kendime vakit ayrımak en iyisi diyorum. Gecmiş olsun bu arada
Teşekkür ederim, bazı şeyleri önden görmek uçurumdan düşmekten son anda kurtulmak gibi oluyor. Yine bir tavsiye; Aile aile aile.
Hakkımızda hayırlısı olsun, size de geçmiş olsun..