Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu güzel proje için teşekkürler. IBAN'a gönderim yapıyorum. @BilalBayar;

@AZADE; @Webx; @Azat; @Demirel Ajans; @Recep GÖKDEMİR; @KOZBA; @Heysengo; @Sunucu.al; @SEOPix;
Etiketlemesen konudan haberdar olmayacaktım. Çok teşekkür ederim etiket için.

Konu sahibi ve destekçi arkadaşlara da duyarlılıkları ve yardımları için teşekkürler.

150 kutu için ödemeyi gönderdim.