Benim de çok merak ettiğim bir konu. Hatta bu konu ile ilgili konu da açmıştım ama malesef tatmin edici cevap ve sonuçlar alamadım.
1 günlüğüne ya da 3 günlüğüne trial verse de aynı soru kalıplarını her ikisine de sorup aradaki farkı anlayabilsek keşke. Sırf bu merakımı gidermek için de açıkcası 20 dolar vermeyi gereksiz görüyorum.
Ama anladığım şu ; Ücretsiz versiyonda verdiği cevapların doğruluğundan emin olamıyoruz. Ama ücretli 4 versiyonunda ise gelen cevapların doğruluk oranı biraz daha fazla sanırım. En azından başka bir kaynak ile araştırıp aceba doğru mu cevap verdi diye daha az düşünüyoruz gibi.
20dolar vermeden bizim sistemimizden aynı hizmeti çok daha uygun rakama kullanabilirsiniz.
https://www.r10.net/dijital-alisveri...post1084779745