Merhabalar,
istediğiniz miktarda kurtarmalı veya kurtarmasiz verebilirim düşünürseniz PM atabilirsiniz yada bu konu üzerinden ulaşabilirsin.
https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...ada128072.html