Benim de çok merak ettiğim bir konu. Hatta bu konu ile ilgili konu da açmıştım ama malesef tatmin edici cevap ve sonuçlar alamadım.
1 günlüğüne ya da 3 günlüğüne trial verse de aynı soru kalıplarını her ikisine de sorup aradaki farkı anlayabilsek keşke. Sırf bu merakımı gidermek için de açıkcası 20 dolar vermeyi gereksiz görüyorum.

Ama anladığım şu ; Ücretsiz versiyonda verdiği cevapların doğruluğundan emin olamıyoruz. Ama ücretli 4 versiyonunda ise gelen cevapların doğruluk oranı biraz daha fazla sanırım. En azından başka bir kaynak ile araştırıp aceba doğru mu cevap verdi diye daha az düşünüyoruz gibi.