merhabalar hesabımı 200k yapcam şuanda 60 k dayım 140k düşmeyen veya düşüşü az garantili takipçi alıcam o yüzden uygun fiata sağlam takip çi arıyorum direk 140k basmıcam düşüşü için boş bi hesaba bi kaç k attıktan sonra düştüğün de telafiye basılacak telafi oluyor sa ve sorun yoksa servisde alıncak şuanki alım fiatım 3.40 düşüşü %5 göstermektedir lütfen daha iyi sağlayan arkadaşlar varsa yazabilirmi