HakimOguc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok büyük geçmiş olsun hocam
Çok teşekkür ederim.

Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, öncelikle yaşadığınız zorlu süreçte size ve ailenize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

Omurilik iltihabı, gerçekten endişe verici bir rahatsızlık olabilir ve tedavi süreci oldukça zorlayıcı olabilir. Ancak, pozitif düşünceler ve moralinizi yüksek tutmanız, iyileşme sürecinde oldukça önemlidir.Omurilik iltihabı ile ilgili olarak, her hasta farklı deneyimler yaşayabilir. Ancak, ortak bir deneyim olarak, hastalığın başlangıcında ağrı ve uyuşma hissedilmesi gibi belirtiler sıklıkla görülebilir. Tedavi sürecinde, kortizon tedavisi ve diğer ilaçlar kullanılır. Sonda kullanımı, kabızlık ve diğer yan etkiler, tedavi sürecinde sık karşılaşılan durumlar arasındadır.Omurilik iltihabı, belirtilerin azalması ve tamamen kaybolmasıyla tedavi edilebilir. Tedavi sürecinde, doktorunuzun önerilerini takip etmek ve ilaçları düzenli olarak almak, iyileşme sürecinde önemli bir faktördür. Ayrıca, beslenmenize dikkat etmek, egzersiz yapmak, stresi azaltmak ve dinlenmek de iyileşme sürecinde yardımcı olabilir.

Son olarak, sağlıklı bir yaşam tarzı benimsemek ve düzenli olarak doktor kontrolüne gitmek, sağlığınızı korumak için önemlidir. Tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum ve size ve ailenize en iyi dileklerimi iletiyorum.
Ayrıntılı cevabınız ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

Altair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam ilk defa duydum. Bir sebebi var mı yoksa kendiliğinden mi oluşuyor bu hastalık ?
Yukarıda belirtmeyi unuttum. Hiç bir zorlama ya da neden olabilecek bir şey yaşamadım diye düşünüyorum. Yalnız acilde bana acilde sorulan ilk soru yakın zamanda bir enfeksiyon geçirip geçirmediğimdi. Ben de 1 hafta öncesinde bir soğuk algınlığı rahatsızlığı geçirmiştim. Bu da neden olabiliyormuş!