Ofisi baştan sona sen yöneteceksin iş yüküne baksana
İşveren ceketi alıp çıkacak sen yardır
Aynı işi 25k ya yapan akrabam var ama hakkını fazlasıyla veriyor
10k bu iş yüküne göre çok az
Sadece video montaji bile sanattır ve emek işi
Cidden ihtiyacı varsa bana en az 20k isterim