Yarısına kadar okuyup destan yazdım çünkü sinirlendim bu durumu yaşadığınıza

Sonra dedim ki galiba nabız yokluyor. Hem donanım hem teknik bilgi istiyor, part time düğün fotoğrafçısı bile 10binden fazla kazanır felan dedim kendi kendime

. Sonra bir de baktım ki o da ne, forslu Hocamız mübalağa yapıyormuş.
Çok ters köşe oldum, milletçe anlık kendimizi tutamıyoruz, özellikle internette ve anonimsen bu daha da zor oluyor. Saygılar Hocam