HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel tatil planı, tebrik ederim hocam. Umarım o gemiye bir gün biz de bineriz
O kadar pahalı değil. Antalya'da orta halli 5 yıldızlı bir otel ile aynı rakamlarda . Teşekkürler