enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli üyelik kullanıyorum ve 3.5 Olan model aşırı hızlı cevap veriyor. Ücretsiz olan da bu şekilde mi? Onun dışında GPT-4 Sorduğunuz soruları daha iyi anlayıp cevaplıyor 3.5'a göre




İki model arasındaki farkı bu şekilde özetlemiş OpenAI.
Belirttiğiniz gibi GPT3,5 hızı ücretli paketlerde çok iyi,
bizim de rovanik.com olarak sunmuş olduğumuz openai paketinde yüksek hızı ve stabil kullanım (aksaksız kesintisiz) şeklinde ilerleme üzerine büyük mesai sarf ediyoruz.

Bakalım Openai nin geliştireceği sonraki versiyonlarda nasıl bir yenilik olacak.