Bu gün bi firma aradı, İnstagram hesap yönetimi, Reklam ve takibi, Ürün foto ve video çekimi, Videoların montajının yapımı, kurye takipi, stok takibi, kargo organizasyon, trendyol ve diğer Pazaryeri ürün yönetimi ekleme vs ve takibia Yapılacak.
Sabah 9 Akşam 18:00
Hafta sonları çalışılacak, hafta içi bir gün izin.
İş için 10.000₺ maaş teklif edildi.
Yol parası da sadece bir araç parasını karşılarım diyor.
Üstelik 30km mesafede, İstanbul trafiği cabası.
Sabah minimum 1 saat, akşam da 1 saat yolda trafikte geçecek zamanın.
Siz olsanız çalışır mısınız?
Not: İş aramıyorum , hali hazırda gelir elde eden biriyim..
Akıl vermeyiniz 😊
Bunu bilen bir firma, tüm gelirini bırak gel benle çalış adı altında 10.000₺ maaş teklif etti. Siz ne dersiniz diye soru yöneltiyorum😊
Soru benim için sorulduğu için, ben kendi adıma yazıyorum.
Kendimi ayda 10k TL kiralamam.
Bu para benim aylık yemek giderimi karşılamıyor.
Aç kalamayacağım için bu işi kabul etmezdim.