Bazı arkadaşlar olayı yanlış anlamış, Akıl vermişler 😊 sizden akıl istemedim, Edilen teklifin ne kadar acımasız olduğunu insanları aptal yerine konduğunu anlatmak için konuyu açtım, Bir tepki..
İş arıyorum diye bir cümle de kurmadım, hali hazırda gelir elde eden biriyim..
Bunu bilen bir firma, tüm gelirini bırak gel benle çalış adı altında 10.000₺ maaş teklif etti. Siz ne dersiniz diye soru yönelttim😊
Yine de zahmet edip yazdığınız için teşekkür ederim