Ağustos ayında tatil için cruise gemisi düşünüyorum. Gemi Norveçten hareket ediyor. Vize başvurusu esnasında tatil planını veya rezervasyonu da istiyorlarmış. Eğer rezervasyonu yapar ve vize alamazsanız bu sefer tatil için ödediğiniz paranın hepsini alamıyorsunuz. Bu sebepten dolayı yakın zamanlarda norveçe vize başvurusunda bulunan oldu mu acaba?