Cross daha yakışıklı duruyor manuel dediğiniz için şanzıman konusunda bir sıkıntı kalmıyor. Deneyimlediğim kadarı ile fiat araçların yokuş kalkış desteği oldukça yetersiz bu aklınızın bi kenarında bulunsun belki hiç ihtiyacınız olmayacak olsa bile. 1.4 motorlu araçlar sorunlu olduğu söyleniyordu emin olmamak ve kullanmamış olmakla beraber bunu aktarabilirim.