Hocam uğraşırım uğraşmasına da bu süreçte markadan dolayı işlerimiz durabilir mi yoksa aynı şekilde devam edebilir miyiz işimizde problem olur mu?
Tescil işlemi tamamlanmadan zaten işe başlamayın, aksi durumda uğraşınız boşa gider.
Dava durumunda, marka ihlali yaptığınız sonucu çıkarsa, ürünlerinizin toplatılmasından, yaptığınız satışlarınızdan, yüzdeli tazminat ödeme gibi durumlar ortaya çıkar.
Size tavsiyem emsal kararları açıp okumanız, şuan aklıma gelmedi ama zamanında araştırırken, çok ilginç kararlar görmüştüm.