Tahmin ediyorum ki başvurunuz, benzerlik kontrolünden geçecek ve bültende yayınlanacak. Tescil sahibi sizi umursamayacak hatta başvurunuzu bile görmeyecek.
Diyelim ki gördüler ve itiraz ettiler, logonuz (şekil) benzemesin yeter. Uzatmak isterlerse, itiraz birimine kadar yolu var, daha sonra dava sürecine gitmek isterlerse gidebilirler.
Tüm bunlar zaman alan işler, 3-5 yıl bunlarla uğraşacak vaktiniz var mı? TPE itiraza karşı cevap, ek ücret gerektirmiyor (itiraz etmek ücretli)
Hocam uğraşırım uğraşmasına da bu süreçte markadan dolayı işlerimiz durabilir mi yoksa aynı şekilde devam edebilir miyiz işimizde problem olur mu?