Paris sözleşmesi kapsamında, tanınmış bir marka değilse, tescil edebiliyorsunuz. Hatta direk EKMEK olarak bile tescil edebilirsiniz. (spesifik isimlerden bahsetmiyorum)

Ama tescil başvurusundan sonra sizinle çok uğraşabilirler, resmi bültende yayınlandıktan sonra itiraz üstüne itiraz gelir, tescilden sonra dava açarlar v.b.

Benzer bir olayı şuanda yaşamaktayım, Alman bir firma ile 2020'den beri uğraşmaktayım, yıldırmaya çalışıyorlar. Bal gibi haksızlar.