Tecrübe edinmiş biri olarak size şöyle sölim. 2020 yılında bir renk ismini "renkismi.com.tr" diye marka tescili yaptırdım. Tescil sürescinde marka başvurusuna 3 kere itiraz geldi, bizde 3 kere savunma yolladık. Üçünde de TPE bizi haklı buldu ve markamız 10 yıllïk tescillendi. Karşı taraf peşini bırakmadı ve Mahkeme yoluna gitti. İncelemeler sonucu Üstüne mahkemede 3 kişilik bilirkişi heyeti dahi yine bizi haklı buldu. Bunca şeyden sonra mahkemede hakim bi anda karşı tarafı haklı bulup markanın iptaline karar verdi. Bizde istinafa gittik kararı bozmak için ve Mahkeme hala devam ediyor. Karşı tarafla aynı sınıfta markalarımız ama isim, logo, sektörlerimiz tamamen ayrı. O renk ismini kendi tekellerine almışlar gibi davranıyolar. Ama hakimin kararı bizi şok etti. Bütün herşey bizi haklı gördü üstüne markamız tescillendi ve belgemizi aldık. Bakalım ne olacak.