GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Milyonluk araçlara binen memurlar tanıyorum. Doğuya gelin keyif ediyorlar. uzman çavuş arkadaşlarım galericilik yapar oldu.
Polis arkadaşlarımızın cocuklarının ayaklarında 2000 tl aşşağı fiyatı olan ayakkabı yok.
Akademisyenler ev üstüne ev alır oldu.
Hemşireler, öğretmenlerın yaşantılarına bakıyorum öyle böyle değil.

Ben memurun idare edemediğine inanmıyorum.
Denge bozuldu. Makas açık.
Polis dediğin adamın gecesi gündüzü belli değil. Çalışma saatleri haftada 60 saat. Ek görevleri bitmez. ve riskli iş grubudur. Ortalama maaşları 17500 TL bırak da çocuğuna en iyisini alsın. Yine uzman çavuş dediğin adam doğuda 20 den fazla alır. Gözün kalmasın son kuruşuna kadar hak ediyor. Hemşireler de yapılabilecek en pis işleri yapıyor. Onlar da 15 20 arası alıyor sonuna kadar hak ediyorlar. Bu meslek grupları sadece bir kısmı geri kalan tüm memurlar 10 bin ile 14 bin arası alıyor. Memurlar genel de yine memur ile evlenir. Çift maaş aldıkları için bırak da milyonluk arabası olsun. O araba için karı koca iki memur yemeden içmeden 3 yıl biriktirmesi gerekiyor. Sorun kazanılmış hakların elden alınması. Önce bunu kavramanız lazım.