Konu
10.000 TL maaş ile çalışır mıydın?
05-05-2023, 00:24:45
#6
mikailemreergun
Tam olarak bunların piyasasını bilmemekle beraber bana maaş kısmı biraz az geldi. Sürekli ürün girişi ve foto çekimi olmayabilir bu yüzden de belki daha hafif bir çalışma temposu olur onu bilmiyorum.