ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumun dedesi olarak danışmanlık hizmetleri veriyorum ama kimse almıyor herkesin aklı kendine güzel
Ben de güya tahsilatçıyım ama hep benden gidiyor anlamadım