Mail attım, şikayet attım, toplulluk moderetorleriylle ust düzey inceleme başlattım belki işe yarar diye yıllık google one bile aldım. 8 yorumun sadece 1 ini kaldırdılar, kalana Politika ihlali yok diyip geçiyor.
beceren varsa bana da ulaşsın