Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A harfli logoyu mu kendileri izinsiz kullanıyor? Öncelikle kendileriyle iletişime geçip bildirin hocam.
Hocam işin aslı logo ve amblem benim paramı atmadı ve izinsiz kullaniyoru