Herkese selamlar,
Endoskopi ardından midemde gastrit ve bakteri olduğunu öğrendim şuan doktorun yazdiği ilaçlari kullanıyorum çok az etkisini gördüm ilaçların, ondan dolayı sormak istiyorum gastrit olup da dikkat ettiğiniz şeyler neler veya ne tavsiye edersiniz?
Ggaz, yanma, eşime gibi sorun var ise midede
Sabahları aç karnına NEXSTEP 40 MG tavsiye ederim. ben 3 senedir bunu kullanıyorum hiç bir sorunum yok çok şükür herşeyi yiyip içiyorum