Olan sadece memura mı oluyor? 2 ay öncesine kadar 5.500 TL emekli maaşıyla geçinen yüzbinlerce emeklinin maaşı daha yeni 7500 TL oldu. Fakat gel gör ki hala asgari ücretin altında. Ülkede asgari ücretle çalışan milyonlarca insan var. Olan sadece memura mı olmuş oluyor?