gbulous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baya zekisiniz yorum yapmak için yapmayın konu düzeltildi zaten .d
Sen zeki olsaydında bunu düşünerek baştan yazsaydın o zaman...
Görmedim düzelttiğini ZEKİ...