Merhabalar,

Sadece kişisel hesaplarınızdan (eş,dost,akraba) işletmemiz için yorum hizmeti alınacak. Toplu alım şuan yapmıyorum. İşletme iç giyim mağazası olduğu için ağırlıklı kadın hesaplar olması önemli, birkaç tane erkek hesaplar alabiliriz.

Yorum başı 8 TL ödeme yapacağım. Özel mesaj yolu ile hesap cinsiyeti ve kaç adet hesaptan yorum yapacağınızı belirterek yazabilirsiniz. Ödemeler yorumlar onaylandıktan sonra yapılacaktır.

iyi çalışmalar.