Herkese selamlar,
Endoskopi ardından midemde gastrit ve bakteri olduğunu öğrendim şuan doktorun yazdiği ilaçlari kullanıyorum çok az etkisini gördüm ilaçların, ondan dolayı sormak istiyorum gastrit olup da dikkat ettiğiniz şeyler neler veya ne tavsiye edersiniz?
Hocam gaz problemin varsa tüm hayatımı etkileyen bu rahatsızlıktan "LANSOR" ilacını kullanarak kurtuldum. Sabah aç karnına içiyorsunuz kutu bitene kadar kullanıyorsunuz farkı göreceksiniz.