ahmetfurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WİSE artık TR iban sağlamıyor.
eskiden olanlar kullanmaya devam mı ediyor? Yoksa onlarda mı kaldırıldı?
Çünkü ibanım hala duruyor gözüküyor ve try para çevirebiliyorum.