Gerek yok ki.
Zaten sokakta dolaşırken ters düştüğünüz biri olunca adamdan ya döner bıçağı çıkıyor yada silah Ayıran olmazsa birisi diğerini doğruyor.
Bizim ülkenin arınma gecesine ihtiyacı yok