Selamlar kişisel hesaplardan yorum alacağım.

Yorum başı 8 lira veriyorum.

Onaylanan yorum sonrası ödeme PAPARA ile atılır.

Kişisel hesap olmalı.Toplu yorum almıyorum bilginize.

Anneniz babanız eşiniz dostunuz veya arkadaşınızın telefonu üzerinden de yaptırabilirsiniz.

Hergün belli sayıda alacağım.Atabilenler konuya yazsın yorumuda ben vereceğim adreside ileteceğim.