hocam piyasayı yakından takip ederim, bu zamana göre iyi araç gözüküyor. motor yürüyen düzgünse hayırlı uğurlu olsun. o paraya alınacak hem dizel hem otomatik araç yok. dizel linealar manueller bile 400k dan kapıyı açıyor. en kötü beğenmedin 1-2 ay sonra satıp temizini alırsın.