tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereye doktora gittiniz hocam, iç hastalıkları mı?
Aslında gitmediğim doktor kalmadı 2 sene içerisinde psikiyatır dahil, 20 gün önce mide bulantısının ardından nefes darlığı ve halsizlik başlayınca acile gittim iğne vuruldum geçti, orada bir kaç ilaç yazıldı ondan sonra dahiliye yani iç hastalıklarına gidip endoskopi yaptırmamı söyledi o şekilde yaptırdık hocam.