Bilişim Sektöründe IT-Yazılım alanında şuan çok ciddi eleman sıkıntısı yaşanıyor. Maalesef meslektaşlarımızın bir çoğu avrupaya denklik alarak yerleşti, hepsi yüksek maaşları bırakıp. Neredeyse orada benzer rakamlara denk gelecek maaşlara gittiler, hepsinin tek derdi vardı ülkenin sosyolojik durumu ve huzurlarının olmamaması ciddi anlamda beyin göçü verdik.

Ülkenin çivisi öyle bir çıktı ki, hiçbir güç yaşanan tahribatı onaramayacak, şuanki ekonomik şartlarda aylık 30 bin tl gelirinde olsa, istanbulda geçinemezsin.