ıyıde bekleme lıstesı 2 aydır var zaten. bunun bır kac ay en azından gelecegını pek dusunmuyorum yınede umarım gelır
hocam genel olarak açık değildi liste, bugün Türkiye de genel olarak menü olarak açıldı, Buda demek oluyor ki birkaç haftaya abonelikler başlayacaktır.