Zamanında çok hayallerimiz olur, gerçekleşmesi için uğraşırız. Ya gerçekleşmez, nasip olmaz bilemiyoruz işte. Yaşanmamış hayallerimiz sonradan unutulur mu, yani hayaller unutulur mu?