Çok ağır başladığınızı düşünüyorum. Yavaş yavaş ilerlerseniz sorun olmaz bende arkadaşımın gazına gelip ağır başlamıştım yataktan kalkamıyorum ağrıdan en son hastaneye gittim kas gevşetici hap vermişlerdi