Kuzenimle beraber hazır evdeyken spor yapalım sabahları dedik. Evimiz müstakil olduğu için dama çıktık matları yere serdik ve spora başladık. Çok da abartmadan uygulamadan bakıp karın egzersizleri yaptık. Resmen dayak yemiş gibi oldum. Kollarımın ağrımasını geçtim en çok karnım ağrıdı ve halen ağrıyor. Dayanılmayacak bir ağrı değil ama rahatsız edici bir ağrı. Böyle olursa büyük ihtimal simit göbeğimi eritemeyeceğim

Bu kadar ağrıması normal mi? Sizde de aynısı oluyor mu?