Hocam hem kaput hem on sag ve sol, sonra her iki yan ya islemli ya boyali ya degismis. Tavan haric heryerine islem gormus. Km si dizele gore cok yuksek. Hyundai in dizeli bu km de zaten boyasiz da olsa alinmazdi. Keske almasaydiniz. Bazen araba cok temiz cikabilir ama satarken bu kdr islem gormus ve bu km de ve dizel olan araci satmak cok zor. Prim yapmaz yeterince. Dahs temiz arac 300 den 1 yilda 450 ye cikarken bunu 350 ye zor satarsiniz. Keske acele etmeseydiniz. Ama gene de Allah kaza bela vermesin. Hayırlı olsun.