EnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
küçükçekmece belediyesinin tam karsısında ofisim. çay, kahveye beklerim (yakın olan herkesi beklerim )
Yolum düşünce Ziyaret edeceğim inşallah.
teşekkürler.