Kamp değil de mangal daha iyi olurdu sanki 👍🏻
Mangal standartlaştı hocam az çok doğaya ayak uydurmak lazım artık daha keyifli olur en azından kafa dağılır kampta mangal günlük aktivite olduğu için bir süreç sonra insanın hayatında standart yeri oluyor. Benim görüşüm bu yönde

. Tabii mangal da güzel olabilir ama mangalda bir yer lazım herkese yakın ortak alan hobi bahçesi İstanbul'da pek yeşillik kalmadı zaten pek sanmıyorum veya bana uzak gözükmüyor sanırım 😂