Devletin hizmetkarı olduğu için mi amerikan polisi takır takır zencileri indiriyor geçin bunları. Kılına dokunamazsiniz yurtdisinda. Asıl yine bizim insanımız memurumuz insancıldir. Kamu otoritesini temsil eden memurların elbette bir ağırlığı olacak, aksi takdirde vatandaş enseye tokada döner, otorite saglayayamazsiniz. Köpekler istedi diye atlar ölmez. Kötü örnek herkesi bağlamaz. Besim Tibuk denen soytarı ne bilirmiş memuriyeti ki yorum yapıyor.
Uslübunuz çok yanlış. Üslubu böyle olan kişiyi ben ciddiye alıp, cevap vermem.
İyi forumlar.