Hayır uzatılamıyor. Yurtdışı cihazlar da ilk defa takılıyorda(aynı sene içinde) 4 ay fiziksel, 4 ay da e-sim olarak kullanabilirsiniz.
Süre uzatma gibi bir durum söz konusu değildir.
Her yıl genelde 7-10 Ocak arasında bu kullanım süreleri sıfırlanır ve 4+4 ay olarak toplam 8 ay kullanım hakkı otomatik yenilenir.
Pasaport kaydı yapacaksanız iphone 12 gibi bir cihaz için değmez. En kötü 13 Pro Max olmalı bence pasaport kaydı yapılacaksa
Kayıt yapmadan, yıl başına kadar böyle kullanmayı düşünüyordum. Seçimden sonra kullanım süresi artacakmış sanırım.