Hayır uzatılamıyor. Yurtdışı cihazlar da ilk defa takılıyorda(aynı sene içinde) 4 ay fiziksel, 4 ay da e-sim olarak kullanabilirsiniz.
Süre uzatma gibi bir durum söz konusu değildir.
Her yıl genelde 7-10 Ocak arasında bu kullanım süreleri sıfırlanır ve 4+4 ay olarak toplam 8 ay kullanım hakkı otomatik yenilenir.
Pasaport kaydı yapacaksanız iphone 12 gibi bir cihaz için değmez. En kötü 13 Pro Max olmalı bence pasaport kaydı yapılacaksa