Hollywood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nike
sonix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nike
BLU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nike
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi ki Nİke
TaRRuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nike > all
depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adidas kaliteyi düşürdü artık. Nike alın
KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nike hocam.
Renoxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nike
Aliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tercihim Nike olurdu hocam
Teşekkürler Nike alacağım ama ödeme kısmında "Bu, gümrükten çekme işlemi gerektiren uluslararası bir gönderidir" yazıyor bu nedir ek bir ücret öder miyim vergi vs.?