Hayırlı olsun. Allah kaza, bela vermesin. Ben de bugün yarın forumda bu tarz konu açacaktım, şu çekilişlerden gerçekten kazanan çıkmış mı diye.
Sanırım trendyol, hepsiburada, misli, bilyoner, piyangosepeti vs bulunan çekilişler aslında 1'er adet yapılıyor. Yani nereden alırsan al fark etmiyor. Merak ettiğim vergi kısmı. Açıklamada tüm vergiler dahil yazıyor, siz de ödemeyeceksiniz değil mi? "Cüzi miktar"dan kastınız nedir?