Konu
Bilgisayarımın Ederi Nedir? | R10+
02-05-2023, 01:02:20
#9
Pinkmanes
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkes 2000 TL demiş,ben 3000 TL vererek fazla bile dedim.
Güzel abi pazarlık böyle yapılmaz bence herkesin malı kendine güzel hoş bir ifade olmamış , saygılar