ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes 2000 TL demiş,ben 3000 TL vererek fazla bile dedim.
Güzel abi pazarlık böyle yapılmaz bence herkesin malı kendine güzel hoş bir ifade olmamış , saygılar