ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3000 TL'ye okeyseniz IBAN bırakın,kargo için yarın şubeye gidin.
Ben alıyorum.
İlk göz ağrım o 4'ten aşağı satmam 🥺