Konu
Bilgisayarımın Ederi Nedir? | R10+
02-05-2023, 00:56:41
#7
Neo
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3000 TL'ye okeyseniz IBAN bırakın,kargo için yarın şubeye gidin.
Ben alıyorum.
İlk göz ağrım o 4'ten aşağı satmam 🥺